Regulamin sklepu internetowego egaudi.pl

I. Informacje o sklepie internetowym

  1. Sklep internetowy inkuba.pl, prowadzony jest przez właściciela sklepu: Imię Nazwisko: Jacek Szram; Siedziba: ul. Zofii Nałkowskiej 9/47 Olkusz 32-300.
  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  • Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 48 514 295 467 lub pocztą email kontakt@egaudi.pl
  • Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.egaudi.pl
  2. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane posiadanie konta w sklepie.
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. W tej wiadomości znajdują się m.in.: liczba i cena zamówionych produktów; koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności; koszty dostawy obejmują kompleksową obsługę zamówienia od momentu jego złożenia poprzez kompletowanie, pakowanie i przekazanie go przewoźnikowi w celu doręczenia
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia; w przypadku zamówień płatnych z góry – w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
  5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do wysyłki produktów z kilku różnych zamówień tego samego klienta, skierowanych na ten sam adres dostawy i realizowanych tego samego dnia w jednej przesyłce zbiorczej.
  7. Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki. 
  8. Przewidywany termin realizacji zamówienia od 2 do 3 dni roboczych.

 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • z góry przelewem bankowym 84 1050 1360 1000 0022 0905 5710

  • z góry przelewem elektronicznym za pośrednictwem firmy Autopay S.A.
  • Zamówienia zagraniczne nie są realizowane.

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@inkuba.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba, że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

  1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail kontakt@egaudi.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
  2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
  4. W przypadku konieczności zwrotu produktu klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
  5. W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.