Regulamin sklepu internetowego egaudi.pl
I. Informacje o sklepie internetowym
- Sklep internetowy inkuba.pl, prowadzony jest przez właściciela sklepu: Imię Nazwisko: Jacek Szram; Siedziba: ul. Zofii Nałkowskiej 9/47 Olkusz 32-300.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 48 514 295 467 lub pocztą email kontakt@egaudi.pl
- Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
II. Zamówienia i sposób ich realizacji
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.egaudi.pl
- Do złożenia zamówienia nie jest wymagane posiadanie konta w sklepie.
- Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. W tej wiadomości znajdują się m.in.: liczba i cena zamówionych produktów; koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności; koszty dostawy obejmują kompleksową obsługę zamówienia od momentu jego złożenia poprzez kompletowanie, pakowanie i przekazanie go przewoźnikowi w celu doręczenia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia; w przypadku zamówień płatnych z góry – w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
- Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wysyłki produktów z kilku różnych zamówień tego samego klienta, skierowanych na ten sam adres dostawy i realizowanych tego samego dnia w jednej przesyłce zbiorczej.
- Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
- Przewidywany termin realizacji zamówienia od 2 do 3 dni roboczych.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- z góry przelewem bankowym 84 1050 1360 1000 0022 0905 5710
- z góry przelewem elektronicznym za pośrednictwem firmy Autopay S.A.
- Zamówienia zagraniczne nie są realizowane.
III. Zwroty, odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@inkuba.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba, że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
- Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
- Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
IV. Reklamacje
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail kontakt@egaudi.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
- W przypadku konieczności zwrotu produktu klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
- W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.